Zarządzenie Nr 31/03 z dnia 2003-09-22
Zarządzenie Nr 31/03
Burmistrza Drohiczyna
z dnia 22 września 2003r.
w sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej w celu przeprowadzenia inwentaryzacji za 2003r składników majątkowych Urzędu Miejskiego w Drohiczynie i podległych zakładów budżetowych, zgodnie z wnioskiem Skarbnika Gminy z dnia 16.09.2003r.
Na podstawie art. 26, 27 Ustawy z dnia 29.09.1994r. o rachunkowości /Dz.U. 121 z 1994r., poz.591 z póżn. zmianami/ i zgodnie z wnioskiem Skarbnika Gminy Drohiczyn z dnia 16.09.2003r..Nr Fn. 3022/ 12 / 03 w sprawie powołania komisji.
§ 1
1. Do przeprowadzenia spisu z natury składników w tutejszej jednostce i podległych zakładach budżetowych - powołuję komisję inwentaryzacyjną w składzie :
1/ Zgierun Sylwester
2/Wietoszko Wojciech
3/Borówko Henryk
4/Kosiński Marek
5/Masłowska Regina
6/Oleksiuk Janina
7/Jaroć Janina
8/Barbara Sobolewska
9/Marianna -Teresa Saczawa
10/Lopuska Maria
11/Skarżyńska Alina
2.Spisem należy objąć środki nie stanowiące własności jednostki, jeżeli są w użytkowaniu lub przechowywaniu jednostki.
§2
1.Na Przewodniczącego Komisji Inwentaryzacyjnej wyznaczam Panią Reginę Masłowską
2.Przewodnicząca Komisji przeprowadzi wyrywkową kontrolę spisu z natury.
§3
Zobowiązuję przewodniczącą komisji do bezzwłocznego powiadomienia mnie o stwierdzonych nieprawidłowościach w gospodarce składnikami majątku.
§4
ze składu osobowego Komisji Inwentaryzacyjnej wyodrębniono następujące zespoły spisowe w składzie :
I .1.Oleksiuk Janina
2.Saczawa Marianna Teresa
3.Skarżyńska Alina
do przeprowadzenia inwentaryzacji przedmiotów w użytkowaniu za 2003r Urzędu Miejskiego
II.1. Wietoszko Wojciech
2. Kosiński Marek
3. Jaroć Janina
do przeprowadzenia przedmiotów w użytkowaniu GZGK.
III. 1 .Zgierun Sylwester
2. Borówko Henryk
3. Łopuska Maria
4. Sobolewska Barbara
do przeprowadzenia inwentaryzacji przedmiotów jednostkach użytkowaniu w jednostkach OSP,MGOK, komisji problemów d/s. rozwiązywania problemów alkoholowych, budynkach komunalnych.
§ 5
1.Komisja inwentaryzacyjna przystąpi do inwentaryzacji najpóżniej do dnia 3.października 2003 r. i dokona spisu składników majątkowych na dzień 30. września 2003r.
2.Zespoły spisowe złożą w terminie do 5 listopada 2003r. pisemną informację do Przewodniczącego Komisji Inwentaryzacyjnej o stwierdzonych nieprawidłowościach zwłaszcza w zakresie gospodarki majątku i zabezpieczenia ich przed zniszczeniem lub zaginięciem a także o wynikach przebiegu prac oraz różnic inwentaryzacyjnych.
3.Zespoły spisowe rozliczą się z przydzielonych im arkuszy spisu w terminie do 20 listopada 2003 r.
§6
Przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej złoży pisemne sprawozdanie o zakończeniu prac w terminie do 20 listopada 2003roku.
§7
Plan inwentaryzacji przeprowadzonej w Urzędzie Miejskim i podległych zakładach budżetowych stanowi załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§8
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Metryka strony