Ogłoszenie o zamówieniu
Drohiczyn: Opracowanie produktu turystycznego terenów nad rzeką Bug w ramach realizacji projektu pn. Bug-rajem dla turysty
Numer ogłoszenia w BZP: 372018 - 2011; data zamieszczenia: 09.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Numer ogłoszenia w BZP: 372018 - 2011; data zamieszczenia: 09.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Drohiczyn , ul. Kraszewskiego 5, 17-312 Drohiczyn, woj. podlaskie, tel. 085 6557135, faks 085 655 70 80.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.drohiczyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie produktu turystycznego terenów nad rzeką Bug w ramach realizacji projektu pn. Bug-rajem dla turysty.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie produktu turystycznego terenów nad rzeką Bug w ramach realizacji projektu pn. Bug-rajem dla turysty 6 Oś priorytetowa: Polska gospodarka na rynku międzynarodowym Działanie 6.4: Inwestycje w produkty turystyczne o znaczeniu ponadregionalnym, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013. Zakres opracowania zawierać będzie: a) Analizę atrakcyjności terenów położonych nad rzeką Bug na terenie Gmin: Drohiczyn, Siemiatycze, Mielnik, Sarnaki, Korczew, Perlejewo, Konstantynów ze względu na: - walory środowiska przyrodniczego i krajobrazowego; - potencjał atrakcji turystycznych; - potencjał dziedzictwa kulturowego; - potencjał atrakcji historycznych, zabytków; - potencjał ekologii (ekoturystyki) i agroturystyki; - potencjał lokalnej przedsiębiorczości i usług; - potencjał kuchni regionalnej; b) Opracowanie marki produktu turystycznego - opracowanie logo produktu; - założenia do promocji produktu na rynku; - stworzenie nowych gotowych do komercjalizacji ofert turystycznych; - przygotowanie atrakcyjnych haseł promujących produkt turystyczny. c) Analiza i określenie grupy docelowej dla opracowywanego produktu turystycznego. d) Umieszczenie zdjęć miejsc usytuowanych w produkcie. e) Wizerunki i postrzeganie terenów nad rzeką Bug, jako motywator decyzji skorzystania z oferty produktu, poprzez atrakcyjne spędzanie czasu. Całość opracowania powinna zawierać minimum 200 stron, tekst podstawowy czcionka 12 Calibri, zdjęcia w kolorze. 7 egzemplarzy + wersja elektroniczna.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
· Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
· Zamawiający zastrzega sobie prawo udzielenia zamówień publicznych na podstawie art. 67, ust. 1 pkt 6 ustawy stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia , jeżeli posiadane środki finansowe pozwolą na zwiększenie zakresu zamówienia .
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.02.2012.
Metryka strony